Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Ricottové slané koláčky
19.07.2020
Ricottové slané koláčky
tyto roztomilé slané koláčky spadají do všech možných kategorií: chuťovka, večeře, pro návštěvu, sýr&šunka, bez mouky, lowcarb... číst celé
Řecký kuskus salát
13.07.2020
Řecký kuskus salát
lehký letní salát z celozrnného kuskusu vhodný i jako příloha ke grilování číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro internetový obchod www.valachymarket.cz.

Tyto obchodní podmínky upravují, blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost HP TRONIC s.r.o., náměstí Práce 2523, 76001 Zlín, IČ 603 23 418, a kupujícího.

I. Vymezení pojmů

  • Prodávající je společnost HP TRONIC s.r.o., náměstí Práce 2523, 76001 Zlín, IČ 603 23 418.
  • Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  • Kupující – podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání souladu s § 420 Občanského zákoníku.

Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem. Dále se pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem nepoužijí ustanovení o závazcích ze smluv uzavíraných se spotřebitelem (Díl 4 Občanského zákoníku), zejména potom ustanovení § 1829 a násl. Občanského zákoníku). Pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím - podnikatelem se výslovně vylučuje ustanovení § 1924 Občanského zákoníku; kupující - podnikatel nemá nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů při reklamaci.

  • Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Přílohou tohoto potvrzení je aktuální znění obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.

 

II. Dodací a platební podmínky

Objednávání a vyzvednutí.
Objednávání je umožněno vždy od pondělí do neděle. Zboží je možné vyzvednout pouze v provozovně Prodávajícího Bistrotéka Valachy na adrese náměstí Práce 2523, 760 01 Zlín (dále jen „prodejna“). Zboží není možné doručit ke Kupujícímu na zvolenou adresu. Při přebírání zboží je nutné zkontrolovat jeho úplnost a nepoškozenost. Případné zjištěné nedostatky je třeba řešit ihned s předávajícím. Pozdější reklamace je třeba uplatnit přes kontaktní formulář internetového obchodu.

Objednávky, které byly prodejcem potvrzeny do 12:00, budou připravené k výdeji na prodejně následující den v čase od 9:00 do 10:00, nebo od 15:00 do 16:00 podle toho, jakou variantu zvolí kupující při koupi zboží. Kupující je touto volbou vázán a není oprávněn požadovat vydání zboží v jiném čase či termínu.

Kupující bude informován prostřednictvím SMS, že si může zboží vyzvednout.

S ohledem na skutečnost, že předmětem prodeje tohoto internetového obchodu jsou potraviny a ve většině případů zboží podléhající rychlé zkáze a vzhledem k tomu, že je prodávající často závislý na dodávkách od místních a malých dodavatelů (tak, aby byla zajištěna nejvyšší kvalita zboží), nemůže prodávající za všech okolností garantovat dodání veškerého zboží, které kupující zakoupil. V takovém případě bude prodávající kupujícího informovat o výpadku dodávky a nabídne mu alternativní řešení.

Platební podmínky

Zboží je možné uhradit pouze na prodejně při převzetí zboží.

Prodejce akceptuje platbu v hotovosti, platební kartou, stravenkami Sodexo a Edenred v elektronické i papírové formě. V případě, že uzavřená kupní smlouva zní na nižší částku, než je 300 Kč, je prodávající oprávněn požadovat manipulační poplatek 100 Kč.

Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Některé zboží (např. jablka) jsou prodávána podle počtu kusů, avšak účtována podle hmotnosti. V nabídce zboží je uvedena průměrná hmotnost jednoho kusu zboží a zákazník objednává počty kusů takového zboží. Při platbě je však naúčtována cena podle celkové hmotnosti všech kusů zboží.


III. Reklamační řád

Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, jenž bylo zakoupeno v tomto internetovém obchodě. Práva z vadného plnění musí být uplatněna v záruční době (do termínu uvedeném na obalu zboží nebo v místě vystavení zboží). Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se práva kupujícího neupravené reklamačním řádem občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, řídí se práva kupujícího neupravené reklamačním řádem občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). Kupující bez zbytečného odkladu informuje prodávajícího, pokud zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem (dodacím listem) a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad.

Záruční podmínky
Doba spotřeby na dodané zboží (potraviny) je uvedena na jednotlivých obalech. Zboží je možné reklamovat nejpozději v poslední den spotřeby. Vždy je však nutné produkt vrátit zpět k odbornému posouzení včetně etikety na prodejnu.

Reklamace se nevztahuje na vadné zboží při přerušení teplotního řetězce v případě, že zákazník odnese zboží z prodejny v neizolované tašce a chlazené zboží se ohřeje při přepravě. Pak se výrazně snižuje kvalita a doba spotřeby. V teplých dnech musí být zboží z prodejny odnášeno v termotaškách s namraženými vložkami.


Storno objednávky:
Stornem objednávky se míní odstoupení od kupní smlouvy.

Objednávku lze stornovat pouze písemně e-mailem. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím. Pokud bylo objednáno zboží podléhající rychlé zkáze, je kupující povinen zboží uhradit, přestože se na prodejnu k vyzvednutí nedostaví.

 

IV. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží doručte zpět na vlastní náklady na adresu Bistrotéka Valachy, HP TRONIC, s.r.o,. náměstí Práce 2523, Zlín 760 01, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní, a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
  • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
  • Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Kupující není oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku:

  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • V případě, že kupující uhradil objednávku prostřednictvím online platební metody (platební karta online nebo PayU) a dojde ke zrušení objednávky nebo odstoupení od kupní smlouvy, vyhrazuje si prodávající právo poukázat finanční prostředky zákazníkovi zpět stejným způsobem na stejné číslo účtu, ze kterého byla platba hrazena.

 

V. Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího

Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, resp. není možné dodat prodávajícímu zboží od dodavatele prodávajícího za původně udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).

Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř; o jednu cifru nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50 % nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné chyby v informaci podané operátorem zákaznického centra.

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.

Kupující je oprávněn zakoupit pouze takové množství, které odpovídá běžnému chodu domácnosti, případně běžnému chodu provozovny podnikatele. Žádné zboží prodávajícího není určeno k průmyslovému či profesionálnímu užití. Zboží prodávajícího není určeno k dalšímu prodeji. Pokud Kupující objedná nebo zakoupí takové množství, které neodpovídá běžnému chodu domácnosti, případně běžnému chodu provozovny podnikatele nebo prodávající usoudí, že bude použito k dalšímu prodeji, je prodávající oprávněn objednávku zrušit, a v případě, že byla objednávka potvrzena, je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakýchkoli dalších nároků kupujícího.

Výše uvedená ustanovení se analogicky použijí i pro zrušení (stornování) objednávky a analogicky se taktéž uplatní pro deklaraci výše slevy při různých slevových nebo marketingových akcí.

 

VI. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů se řídí zvláštními podmínkami, které najdete zde.

 

 

 

Přihlášení k newsletteru
Mezi prvními tak budete vědět o novinkách ze světa Bistrotéky Valachy, zvýhodněných pobytech a dalších akcích Resortu Valachy. Uvedený e-mail patří osobě starší 16 let.
Informace pro zákazníky

O nás

Jak nakupovat

Obchodní podmínky

 

Kde nás najdete?

Najdete nás v Obchodním domě Zlín
ve 2. patře

https://www.google.com/maps/place/Restaurace+Bistrot%C3%A9ka+Valachy/@49.222502,17.65964,17z/data=!4m5!3m4!1s0x47137301d7d66675:0xa1ef3d4b26dee627!8m2!3d49.222502!4d17.6618287?hl=cs-CZ

Provozovatel

Provozovatel: 
HP TRONIC, s.r.o,. náměstí Práce 2523, Zlín, 76001, IČ: 60323418, DIČ: CZ60323418, sp. zn. C 38954 vedená u Krajského soudu v Brně

GDPR kontakt: gdpr@valachy.cz
Zásady ochrany osobních údajů

© BISTROVALACHY 2020